Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja Spletne trgovine Iva.si

Spletna trgovina Iva.si je last podjetja IVA, Iva Senič s.p. Pogoji poslovanja Spletne trgovine Iva.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter s priporočili TZS.

Kontakt

Za vse informacije ali pomoč pri spletnem nakupovanju se lahko obrnete na nas preko elektronske pošte: info@iva.si ali nas pokličete na 041 509 559 (preko telefona smo dosegljivi v delovnem času).

Cene

Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naši spletni trgovini in v naši butični trgovini. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte oziroma preko spletne trgovine). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot tudi za kupca.

Cene so v evrih (€).

Prijava

V spletno trgovino Iva.si se vam ni potrebno prijaviti. Če želite opraviti nakup, morate samo izpolniti vaše točne podatke ob oddaji naročila.

Naročanje

 IVA, Iva Senič s.p. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.

 Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.

 Dostopnost informacij

 Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

* kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)

* bistvene značilnosti blaga

* dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

* pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

* način plačila in dostave

* časovno veljavnost ponudbe

* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

* pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, če je izdelek, ki ga vrača v originalni, neodprti embalaži, na njem ni znakov uporabe in je delujoč in nepoškodovan. Izdelek je potrebno vrniti s priporočeno, zavarovano pošiljko. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe bremeni neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Trgovina Iva, Kocenova 2, 3000 Celje) ali na kontaktni e-naslov info@iva.si. Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti opravljeno plačilo za artikel, vendar ima pravico odšteti znesek stroška poštnine 3,70€. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.

 Vračilo blaga je mogoče tudi osebno v naši prodajalni v Celju.. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun.

Stvarna napaka

 Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.

Plačilo

 Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

Dobavni rok

 Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.

 Dostava

 Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji.

 

Veljavnost ponudbe

 Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične, a odražajo dejansko stanje.

 Cene na ponudbi veljajo 3 dni.

Varnost

 Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

 Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

 Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

 Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.

 Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.

 Komunikacija

 Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

 Arhiviranje pogodb

 Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja IVA, Iva Senič s.p., Kocenova 2, 3000 Celje oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja IVA.

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

 Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete. 

* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

* pošiljatelj mora biti jasno razviden

* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.

* željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe

 Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen (Kontaktni obrazec). Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Neprevzeti paketi

 Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (3,70€ + stroške vrnitve paketa, katere cena se razlikuje od vsakega posameznega paketa), strošek priprave paketa, katera zajema vse administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00€  za vsa naročila,  v katere je vštet material za pakiranje in embalaža v višini 2,50€ in stroški administrativne priprave v višini 7,50€. Naročnik se lahko zaračuna stroškov izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

 

 

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE

 V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami IVA, Iva Senič s.p., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte:

info@iva.si, ali pa nam pišite po pošti na naslov:

 

 IVA, Oblikovanje in prodaja modnih dodatkov in notranje opreme

Iva Senič s.p.

Kocenova 2

3000 Celje

Davčna številka: 88886131 (nismo zavezanci za DDV)

Maticna stevilka: 6270026000

Datum vpisa pri registrskem organu: 1.12.2012

Glavna dejavnost: 74.100 (oblikovanje, aranzerstvo, dekoraterstvo)

 

Transakcijski račun:

SI56