O nas

Dobrodošli pri Ivi!

Malo je žensk, ki jih pogled na nakit in modne dodatke ne bi razveselil. S tem bi se gotovo strinjala tudi moja mama Beba Jurše, ki jo nakit in modni dodatki razveseljujejo že od daljnega leta 1986, ko se je odločila odpreti prvo specializirano trgovino z nakitom in modnimi dodatki v Sloveniji. Z leti je blagovna znamka IVA, poleg izvrstno izbranih izdelkov, dobila tudi svojo unikatno linijo nakita. Začelo se je z manjšimi popravili nakita, potem pa je mama vedno bolj čutila, da potrebuje nekaj, da izživi svojo domišljijo. Pod njenimi rokami je začel nastajati nakit, ki odraža to kar ona je, kar čuti, kar razmišlja. Navdih črpa v službi, doma ali pa v naravi. Tudi to, da po poklicu ni oblikovalka, jo uvršča med tiste srečnice, ki jim je uspelo hobi pretopiti v vsakdanje delo. Občutek za urejenost, dekoracijo in modo je vcepila tudi meni.

Po izobrazbi sem diplomirana dizajnerka za notranje opremljanje in po meni je blagovna znamka tudi dobila ime. Z letom 2012 sem prevzela podjetje in postala paradni konj blagovne znamke IVA, ki se je pod mojim okriljem razširila tudi na področje oblikovanja notranje opreme in dodatkov za dom. Od malih nog sem sodelovala v družinskem podjetju in razvijala svojo kreativnost, ki jo sedaj s pridom uporabljam tako v butiku IVA v starem mestnem delu Celja, kjer nadaljujem tradicijo oblikovanja in prodaje nakita in modnih dodatkov, kot tudi v svojem poklicu, ko svojim strankam svetujem pri oblikovanju notranje opreme stanovanj, javnih objektov, pohištva in dekoracijah. Ravno to, da sem bila že od malega kreativna, me je pripeljalo do tega, kar delam danes in v čemer res uživam. Oblikovanje, moda, dizajn je način mojega življenja.
Svojo kariero sem začela graditi že pri rosnih dvanajstih letih, ko me je pot zanesla na področje igralstva. Po odmevni vlogi v celovečernem mladinskem filmu Nepopisan list sem pot nadaljevala v svetu mode in enajst let intenzivno delala kot fotomodel, igralka, manekenka tako pri nas, kot tudi v tujini. Še danes sem obraz blagovnih znamk in še vedno se včasih sprehodim po kakšni pisti, vendar samo še za svoj užitek, ker ob vseh obveznostih enostavno zmanjka časa. Usodno sem povezana z oblačili, materiali, modo, podobami, zato ni nenavadno, da sem svojo poklicno pot našla v dizajnu.

Pri izdelovanju nakita je najlepša misel, da je to nekaj, kar nikoli ne moreš izčrpati, ker so odprte vse možnosti, od izbire materialov do same izdelave. Vedno pride nova ideja, vedno se dogaja, dobiš idejo v kombiniranju materialov, ki jih še ni bilo. Unikatni izdelek mora biti v prvi vrsti všeč tistemu, ki ga izdela, to je prvi pogoj za dober rezultat. Mora biti estetsko izdelan in dodelan. In prava potrditev za to so seveda kupci, ki te najbolje ocenijo. In varnost, da si vedno pripravljen na popravilo ali predelavo, če je to potrebno. Materiali, ki jih najraje uporabljam so v prvi vrsti tisti, ki prihajajo iz narave; okrasni kamni, les, steklo, školjke, korale, biseri, …v kombinaciji z ostalimi elementi, ki so na razpolago. Velikokrat se poslužujem dodelav že obstoječih »vintage« kosov nakita, ki jih s svojimi idejami dodelam, spremenim po svoje in polepšam. Vsak kos ima svojo zgodbo, nekateri celo zgodovino, ki da dodano vrednost izdelku. V največje veselje pa so mi kupci, ki se ne morejo odločiti kateri kos bi kupili, kadar jim je všeč vse. To je potrditev in verjamem v to, da ima izdelovanje unikatnih izdelkov prihodnost, zaradi energije, ki jo izdelovalec vloži in jo kupec preprosto začuti.

Moda se ne spreminja le v oblačenju. Na vseh področjih obstajajo trendi, ki se spreminjajo iz sezone v sezono. Napovedovalci modnih smernic tako že zelo zgodaj lansirajo barve in oblike, ki se po navadi spogledujejo na vseh področjih dizajna. Čeprav se blagovna znamka IVA trudi, da sledi trendom in je vedno korak pred drugimi, sem prepričana, da se ni treba vedno strogo držati smernic. V prvi vrsti je treba poslušati sebe. Blagovna znamka IVA ima tudi svojo vizijo in značilnosti s katerimi se identificira. Na prvem mestu vedno spodbujamo popravila in reciklažo nakita, ter iz vaših starih kosov z veseljem naredimo nekaj novega, drugačnega, modnega. Ena izmed kolekcij, ki je doživela velik uspeh je bila ekološko obarvana in je vsebovala materiale in elemente, ki jih je mogoče ponovno uporabiti. Modni dodatki so moja velika strast, način izražanja in komunikacije,ter velik izziv. Osebno se ne morem zliti v maso masovnih potrošnikov, saj mi je pomembno kje stvar kupim, da je v skladu z mojimi načeli in da ima zgodbo. Ne maram velikih trgovin, kjer na policah najdemo izdelke, oropane izvirne blagovne znamke, v pusti embalaži trgovske verige. So sicer veliko cenejši od istega izdelka z logotipom podjetja, ki ga najdemo v kaki drugi trgovini ali celo na sosednji polici, vendar ni vedno vse samo v ceni. S tem kar nosimo drugim sporočamo marsikaj, med drugim svojo ozaveščenost, svoja načela in stil življenja. V vseh letih obstoja smo sodelovali z številnimi znanimi imeni iz slovenske estrade. O slavi in znanih osebnostih pa sem mnenja, da mora biti slava izkoriščena za nekaj dobrega in da je premalo osebnosti, ki so s svojo medijsko podobo sposobne ustvariti kompleksen svet, preko katerega bi udejanjale svojo vizijo in niso samo všečne, seksi podobe nekih zahtevanih in pričakovanih kodeksov. Osebno so mi je všeč drugačne, samosvoje, samozavestne, ekscesne, sofisticirane in iskrene ženske. V največji izziv mi je sodelovanje s katerokoli osebnostjo, ki ima lastna močna prepričanja o tem, kako bi rada izgledala in ne podlega povprečnosti. Pa naj bo to znanka iz našega malega mesta ali pa kakšna estradnica. Najbolj sem ponosna na to, da sva z mamo v majhnem mestu, kjer je rokodelska obrt in trgovina obsojena na smrt, ustvarili majhen, dizajnerski in trendovski studio, združen z butično trgovino in z vizijo, ki jo znava na svojstven način predstaviti skozi lastne projekte.